Easee

 

That´s why I´m Easee

Bakteppet var easy enough: Vi ville ikke vært her uten dere! Akkurat dette var historien som skulle fortelles gjennom Easee Con.

Året er 2018. Tre gründere har en idé om hvordan de skal lage verdens smarteste elbillader. Snart fire år senere, med over 300 ansatte og en omsetning på over en milliard kroner er målene for fremtiden klare: Forme fremtidens strømnett og fremtidens arbeidsplass.

På veien har de fått god hjelp av ulike partnere og samarbeidspartnere som har bidratt med sin spisskompetanse for å forme det Easee verden ser i dag.

– Hovedmålet med Easee Con var å skape et kunde- og partnerarrangement som feiret nettopp partnere og leverandører gjennom fire fantastiske år. Disse har vært en integrert del av Easee, forteller Vaios Archontakis, strategic product marketing manager i Easee.

En lett blanding av faglig innhold, fortid og framtid, festivalstemning, god mat og drikke, laget en flott ramme rundt arrangementet på Sola.

Flere suksesshistorier ble viet oppmerksomhet, og partnerne fikk vise hva som gjorde samarbeidet spesielt, og mens det faglige programmet ble avsluttet, ble utstillingsområdet til et festivalområde med langbord og street food så langt øyet kunne se.

– Alt bare funket, enkelt og greit, helt sømløst, sier Archontakis.

Men hva er en festival uten god musikk? En skikkelig feelgood-stemning ble skapt, med masse aktiviteter og minikonserter som et verdig punktum på en minnerik dag. Kriminell Kunst med litt bistand fra Izabell satte standarden før Dagny sang om Somebody utover kvelden.

– 97 prosent av deltakerne sier at de veldig gjerne vil komme igjen. Det er et høyt tall og viser at vi traff veldig godt. Nå blir dette et årlig globalt arrangement, med noen mindre Easee Con lokalt i landene vi er representert i, sier han.

Kulturbygging er vårt varemerke, å få lov til og jobbe med kulturbygging også mellom kunder, leverandører og samarbeidspartnere er ekstra spennende.

– Når vi får til så fantastiske ting sammen med et av de mest spennende og nytenkende selskapene i Stavanger-regionen gir det virkelig mersmak, sier prosjektleder Atle Bråthen.

Akkurat som i sangen – Easee like Sunday morning.


Flere referanser